Politică de retur
Produsele achizitionate se pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii produselor, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, produsele carora le lipsesc accesoriile sau sunt incomplete.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare sau de prestare servicii la distanta, organizat de catre comerciant, fara prezenta fizica simultana a celor 2 parti, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta. Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul alenor.ro. Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produselor, cumparatorul trebuie sa-l informeze pe comerciant ca doreste sa renunte la contractul de achizitie. Aceasta notificare trebuie facuta in scris si trebuie trimisa la adresa de e-mail: comenzi@alenor.ro.
Cumparatorul este obligat sa returneze produsele in termen de 3 de zile de la notificarea scrisa si trebuie sa acopere costurile returnarii. Produsele trebuie returnate nefolosite, fara defectiuni, in ambalajul original.
Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur sau banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs.
Daca marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport, va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare!
In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
Produsele returnate trebuie să fie insotite de copia facturii de achizitie.
Nu se poate returna produsul care a fost adus pe comanda speciala. Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre cumparator si care nu se afla in lista uzuala a furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe cumparator daca oricare dintre produsele comandate constituie comanda speciala.